حجت الاسلام متوسل مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تفت در مراسم ختم حجت الاسلام  رستگاری:

مومن از خود صدقه جاریه ای باقی می گذارد و صدقه جاریه این نظام ، ولایت فقیه است+ (گزارش تصویری)

یزدفردا:  مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تفت در مراسم ختم حجت الاسلام و المسلمین رستگاری که در روستای دشتک علیای تفت برگزار شداظهار داشت:« بنا به حدیث شریف نبوی هر گاه مومن از دنیا رود پرونده عملش بسته خواهد شد و تنها از سه سرمایه می تواند بهره ببرد که آن سرمایه ها صدقه جاریه ، فرزند صالح و علمی است که مردم از آن بهره مند گردند». وی حجت الاسلام رستگاری را دارای این سه سرمایه معنوی دانست و از فرزندانشان که بعضا به تحصیل علوم دینی اشتغال دارند به عنوان باقیات الصالحات ایشان نام برد». وی ادامه داد : « کسانی که فرزندان مستعد دارند وظیفه شان فرستادن آنها به حوزه های علمیه و توانمند سازی شیعه از خطر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است که در خط مقدم این جبهه علماء و روحانیون قرار دارند». وی گفت :« یک وقتی اگر کسی دستش از همه جا کوتاه می شد طلبه می شد ولی به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر حوزه جای مستعد ترین افرادست چرا که وقتی دشمن با جنگ نرم و تهاجم همه جانبه رسانه ای ، ماهواره ای ، اینترنتی و صدها وسیله پای به میدان نبرد می گذارد تنها با اسلحه علم و فرهنگ می توان در برابر آن مقاومت نمود».
حجت الاسلام و المسلمین متوسل در ادامه ضمن اشاره به تقارن ایام با جریان شکست آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت « مومن از خود صدقه جاریه ای باقی می گذارد و صدقه جاریه این نظام ، ولایت فقیه است»
وی افزود: « در سال 59 همه چشم ها خواب بود ولی بنا به آیه شریفه « لا تأخذه سنه و لا نوم» چشم خدا بیدار بود و روح خدا با اشاره دست خود ، آمریکا را در صحرای طبس زمین گیر کرد»
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تفت در پایان برای همه علماء و روحانیون و هرکسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مرد علم و عمل است آرزوی توفیق نمود.
در ادامه این مراسم که با حضور علماء ، روحانیون ، کارکنان ادارات و ارگانها و اقشار مختلف مردم و اهالی سانیج حجت الاسلام نورالدینی از روحانیون مشهور یزدی همگان را به تجلیل شایسته از عالم دیارشان توصیه نمود.
شایان ذکرست روستای دشتک علیا یکی از روستاهای توابع شهرستان تفت است که در 60 کیلومتری مرکز استان واقع می باشد».

گزارش تصویری یزدفردا:






























































































یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا